Tee
sopimus
tästä

Asiakaspalaute: miksi sain kaksi sähkölaskua?

Väre on lähettänyt asiakkailleen hiljattain ensimmäisen laskun myydyn sähköenergian osalta. Tämä on aiheuttanut asiakaspalveluumme runsaasti kyselyitä laskutukseen liittyen. Lisätietoa laskutukseen liittyvistä muutoksista löydät alta.

Olemme lähettäneet asiakkaillemme hiljattain ensimmäisen laskun myydyn sähköenergian osalta. Tämä on aiheuttanut ihmetystä asiakkaidemme keskuudessa ja asiakaspalveluumme on tullut runsaasti kyselyitä laskutukseen liittyen (mm. miksi tulee kaksi sähkölaskua? Laskutatteko kahteen kertaan? Miksi sähköenergia ja sähkönsiirto ovat eri laskuilla?).

Väre laskuttaa asiakkaitaan sähkönmyynnin osuudesta omalla laskullaan ja paikallinen sähköverkkoyhtiö sähkönsiirrosta omalla laskullaan. Emme toki laskuta samaa asiaa kahteen kertaan, vaan sähkölasku on jakaantunut nyt kahteen osaan; sähkönsiirtoon ja -myyntiin.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta vaivaa ja hämmennystä.

Väre on Savon Voiman, Lappeenrannan Energian, Kuopion Energian ja Jyväskylän Energian yhdessä perustama ja omistama sähkönmyyntiin sekä monipuolisiin energiapalveluihin keskittynyt yritys. Perustajayhtiöiden sähkönmyyntiasiakkaiden sopimukset siirtyivät automaattisesti sellaisenaan Väreen nimiin ja jatkossa Väre hoitaa perustajayhtiöiden sähkönmyynnin. Sähkönsiirrosta Väreen asiakkaille huolehtii totuttuun tapaan paikallinen sähköverkkoyhtiö. 

Ajankohtaista

Postilakon vaikutukset paperilaskuihin

Postilakko voi viivästyttää paperilaskujen perilletuloa. Väreen sähkölaskut...

Lue lisää

Oletko Sinä etsimämme yrittäjä / myyntiedustaja?

Etsimme yritysmyyntiimme tulos- ja kasvuhakuista myynnin ammattilaista vast...

Lue lisää

Väppi-palvelussa ongelmaa uusien laskujen osalta

Väppi-palvelussa ongelmaa uusien laskujen osalta.

Lue lisää