Tee
sopimus
tästä
> Created with Sketch.
Icon/Warning Created with Sketch.

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Sopimuksesi tiedot löydät Väppi-sovelluksesta ja verkkokauppamme palvelee normaalisti. Lisätietoja

Asiakaspalaute: miksi sain kaksi sähkölaskua?

Väre on lähettänyt asiakkailleen hiljattain ensimmäisen laskun myydyn sähköenergian osalta. Tämä on aiheuttanut asiakaspalveluumme runsaasti kyselyitä laskutukseen liittyen. Lisätietoa laskutukseen liittyvistä muutoksista löydät alta.

Olemme lähettäneet asiakkaillemme hiljattain ensimmäisen laskun myydyn sähköenergian osalta. Tämä on aiheuttanut ihmetystä asiakkaidemme keskuudessa ja asiakaspalveluumme on tullut runsaasti kyselyitä laskutukseen liittyen (mm. miksi tulee kaksi sähkölaskua? Laskutatteko kahteen kertaan? Miksi sähköenergia ja sähkönsiirto ovat eri laskuilla?).

Väre laskuttaa asiakkaitaan sähkönmyynnin osuudesta omalla laskullaan ja paikallinen sähköverkkoyhtiö sähkönsiirrosta omalla laskullaan. Emme toki laskuta samaa asiaa kahteen kertaan, vaan sähkölasku on jakaantunut nyt kahteen osaan; sähkönsiirtoon ja -myyntiin.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta vaivaa ja hämmennystä.

Väre on Savon Voiman, Lappeenrannan Energian, Kuopion Energian ja Jyväskylän Energian yhdessä perustama ja omistama sähkönmyyntiin sekä monipuolisiin energiapalveluihin keskittynyt yritys. Perustajayhtiöiden sähkönmyyntiasiakkaiden sopimukset siirtyivät automaattisesti sellaisenaan Väreen nimiin ja jatkossa Väre hoitaa perustajayhtiöiden sähkönmyynnin. Sähkönsiirrosta Väreen asiakkaille huolehtii totuttuun tapaan paikallinen sähköverkkoyhtiö. 

Ajankohtaista

Webinaari: kuinka yritysten on hyvä varautua nouseviin sähkön hintoihi...

Ajankohtainen webinaari maanantaina 31.10. klo 14 alkaen - tervetuloa!

Lue lisää

Webinaari: Väppi-palvelu yrityksille

Nyt suosittu Väppi myös yritysnäkymällä. Tervetuloa Väppi-demoon ke 12.10. ...

Lue lisää

Oletko etsimämme Sales Coordinator?

Etsimme myyntikoordinaattoria energiseen kuluttajamyyntitiimiimme tukemaan ...

Lue lisää