Tee
sopimus
tästä

Asiakaspalaute: miksi sain kaksi sähkölaskua?

Väre on lähettänyt asiakkailleen hiljattain ensimmäisen laskun myydyn sähköenergian osalta. Tämä on aiheuttanut asiakaspalveluumme runsaasti kyselyitä laskutukseen liittyen. Lisätietoa laskutukseen liittyvistä muutoksista löydät alta.

Olemme lähettäneet asiakkaillemme hiljattain ensimmäisen laskun myydyn sähköenergian osalta. Tämä on aiheuttanut ihmetystä asiakkaidemme keskuudessa ja asiakaspalveluumme on tullut runsaasti kyselyitä laskutukseen liittyen (mm. miksi tulee kaksi sähkölaskua? Laskutatteko kahteen kertaan? Miksi sähköenergia ja sähkönsiirto ovat eri laskuilla?).

Väre laskuttaa asiakkaitaan sähkönmyynnin osuudesta omalla laskullaan ja paikallinen sähköverkkoyhtiö sähkönsiirrosta omalla laskullaan. Emme toki laskuta samaa asiaa kahteen kertaan, vaan sähkölasku on jakaantunut nyt kahteen osaan; sähkönsiirtoon ja -myyntiin.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta vaivaa ja hämmennystä.

Väre on Savon Voiman, Lappeenrannan Energian, Kuopion Energian ja Jyväskylän Energian yhdessä perustama ja omistama sähkönmyyntiin sekä monipuolisiin energiapalveluihin keskittynyt yritys. Perustajayhtiöiden sähkönmyyntiasiakkaiden sopimukset siirtyivät automaattisesti sellaisenaan Väreen nimiin ja jatkossa Väre hoitaa perustajayhtiöiden sähkönmyynnin. Sähkönsiirrosta Väreen asiakkaille huolehtii totuttuun tapaan paikallinen sähköverkkoyhtiö. 

Ajankohtaista

Väppi-palvelun tiedoissa esiintyy viiveitä

Savon Voima Verkon alueella tehdään muutostöitä sähkömittareihin, jonka vuo...

Lue lisää

Valheellista puhelinkampanjointia Väreen asiakkaille

Olemme saaneet asiakaspalautetta harhaanjohtavasta, puhelimitse tapahtuvast...

Lue lisää

Asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti suljettuna 9.2.

Asiakaspalvelumme on suljettu lauantaina 9.2.2019 tietojärjestelmäpäivityks...

Lue lisää