Asiakaspalvelu
Tervetuloa asioimaan! Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot. Voit löytää myös apua usein kysytyistä kysymyksistä tai kysymällä chatbotilta.
Nykyisen sopimuksesi tiedot löydät Väppi-palvelusta ja uuden sähkösopimuksen voit tehdä kätevästi verkkokaupassamme.
Tiesithän, että löydät sähkösopimuksesi hinnat, voimassaoloajan sekä muut tärkeät tiedot kätevästi Väppi-palvelusta tai viimeisimmältä sähkölaskultasi.
Ota yhteyttä
Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai chat-palvelun kautta. Voit lisäksi tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin.
Yritysasioissa voit ottaa yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.
Johan Helbotti osaa vastasta moniin kysymyksiin, mutta ohjaa tarvittaessa myös oikealle ihmiselle (Chat-asiakaspalvelu)! Löydät chatin verkkosivujen alakulmasta. Huomioithan, että chat toimii vain, jos olet sallinut toimivuusevästeet.
Väppi-palvelusta pystyt itse tarkistamaan sopimuksesi tiedot, esimerkiksi sopimuksen määräaikaisuuden ja laskut.
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös WhatsApp-viestipalvelussa. Ma-pe 8-18, la 10-16.
+358 40 9211065
Hae nopeiten apua yleisiin kysymyksiin UKK sivulta
VälkkyPlus on määräaikainen ja kulutusvaikutuksellisen sähkösopimus, joka k...
Lue lisääVäreelle on myönnetty EKOenergy's Bamboo Award EKOenergian myynnin suurimma...
Lue lisääTiedätkö jo, koskeeko vaatimus omaa kiinteistöäsi?
Lue lisääVäre tarjoaa kuluttajien uusille Välkky- ja VälkkyPlus 12- ja 24-kuukauden ...
Lue lisääRakennusten energiatehokkuusdirektiivi tuo mukanaan tiukentuneita vaatimuks...
Lue lisää