Asiakaspalvelu
Tervetuloa asioimaan! Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot. Voit löytää myös apua usein kysytyistä kysymyksistä tai kysymällä chatbotilta.
Nykyisen sopimuksesi tiedot löydät Väppi-palvelusta ja uuden sähkösopimuksen voit tehdä kätevästi verkkokaupassamme.
Tiesithän, että löydät sähkösopimuksesi hinnat, voimassaoloajan sekä muut tärkeät tiedot kätevästi Väppi-palvelusta tai viimeisimmältä sähkölaskultasi.
Ota yhteyttä
Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai chat-palvelun kautta. Voit lisäksi tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin.
Yritysasioissa voit ottaa yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.
Johan Helbotti osaa vastasta moniin kysymyksiin, mutta ohjaa tarvittaessa myös oikealle ihmiselle (Chat-asiakaspalvelu)! Löydät chatin verkkosivujen alakulmasta. Huomioithan, että chat toimii vain, jos olet sallinut toimivuusevästeet.
Väppi-palvelusta pystyt itse tarkistamaan sopimuksesi tiedot, esimerkiksi sopimuksen määräaikaisuuden ja laskut.
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös WhatsApp-viestipalvelussa. Ma-pe 8-18, la 10-16.
+358 40 9211065
Hae nopeiten apua yleisiin kysymyksiin UKK sivulta
Suosittu sähkömarkkinakatsauksemme on täällä taas - ilmoittaudu mukaan!
Lue lisääEtsimme datakehittäjää, joka on kiinnostunut kehittämään energia-alan parha...
Lue lisääVäreelle on myönnetty EKOenergy's Bamboo Award EKOenergian myynnin suurimma...
Lue lisääTiedätkö jo, koskeeko vaatimus omaa kiinteistöäsi?
Lue lisääVäre tarjoaa kuluttajien uusille Välkky- ja VälkkyPlus 12- ja 24-kuukauden ...
Lue lisääRakennusten energiatehokkuusdirektiivi tuo mukanaan tiukentuneita vaatimuks...
Lue lisää