Asiakaspalvelu
Tervetuloa asioimaan! Tältä sivulta löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot. Voit löytää myös apua usein kysytyistä kysymyksistä tai kysymällä chatbotilta.
Nykyisen sopimuksesi tiedot löydät Väppi-palvelusta ja uuden sähkösopimuksen voit tehdä kätevästi verkkokaupassamme.
Tiesithän, että löydät sähkösopimuksesi hinnat, voimassaoloajan sekä muut tärkeät tiedot kätevästi Väppi-palvelusta tai viimeisimmältä sähkölaskultasi.
Ota yhteyttä
Voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai chat-palvelun kautta. Voit lisäksi tutustua usein kysyttyihin kysymyksiin.
Yritysasioissa voit ottaa yhteyttä yritysasiakaspalveluumme.
Johan Helbotti osaa vastasta moniin kysymyksiin, mutta ohjaa tarvittaessa myös oikealle ihmiselle (Chat-asiakaspalvelu)! Löydät chatin verkkosivujen alakulmasta. Huomioithan, että chat toimii vain, jos olet sallinut toimivuusevästeet.
Väppi-palvelusta pystyt itse tarkistamaan sopimuksesi tiedot, esimerkiksi sopimuksen määräaikaisuuden ja laskut.
Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme myös WhatsApp-viestipalvelussa. Ma-pe 8-20, la 10-16.
+358 40 9211065
Hae nopeiten apua yleisiin kysymyksiin UKK sivulta
Arvonlisäverokannan korotus nostaa sähkösopimusten, tuotteiden ja palveluid...
Lue lisääEtsimme osaavaa ja idearikasta sisältöspesialistia markkinointi- ja viestin...
Lue lisääVäre on solminut Tampereen Energian kanssa sopimuksen tamperelaisen sähkön ...
Lue lisääMehiläinen ja Väre toteuttivat onnistuneen pilottihankkeen. YritysVäppi-pal...
Lue lisääRakennusten energiatehokkuusdirektiivin toukokuun päivitys ohjaa viiveellä ...
Lue lisääLue As Oy Kuopion Minnankantin kokemuksia Väreen latausratkaisujen hankinna...
Lue lisää