Uutta: Asiakastiedot ajan tasalle Väppi-palvelussa
Ikävystyttävätkö paperipinot pöydällä? Siirry sähköiseen asiointiin! Tarkista Väppi-energiapalvelun mobiiliversiossa, että yhteystietosi ovat ajan tasalla ja saat jatkossa tärkeät tiedotteet suoraan sähköpostiisi.
Julkaistu 07.02.2025
Haluamme tehdä asioinnista kanssamme jatkossa entistä mutkattomampaa. Väppi-energiapalvelun mobiiliversion uusimman päivityksen ansiosta omien asiakastietojen hallinnointi helpottuu, sillä pystyt nyt suoraan Väppi-äpissä:
Saat Väppi-äpin uudet ominaisuudet käyttöösi päivittämällä sovelluksen puhelimesi sovelluskaupassa (App Store ja Google Play).
Sähkönmyyntiehtojen muuttuessa lähetämme sopimusvahvistukset sekä hinta- ja ehtomuutosilmoitukset jatkossa suoraan sähköpostitse aiempien paperisten kirjeiden sijaan.
Uudistuksen avulla pystymme palvelemaan asiakkaitamme entistä nopeammin, selkeämmin ja ilman tarpeetonta paperia. Jatkossa löydät helposti kaikki sopimukseesi liittyvät tiedotteet suoraan yhdestä paikasta: sähköpostistasi.
On ensiarvoisen tärkeää, että sähköpostiosoitteesi on tiedoissamme oikein, jotta tavoitamme sinut. Vaivattominta omien tietojen päivittäminen on Väppi-palvelun mobiiliversiossa, jossa voit samalla myös hallinnoida markkinointilupiasi. Salliessasi markkinoinnin, kuulet ensimmäisten joukossa Väreen ja kumppaneidemme eduista, tuotteista, tarjouksista, arvonnoista ja tapahtumista.
Muutos liittyy 1.1.2025 voimaan astuneisiin Energiateollisuus ry:n suosittelemiin uusiin sähkönmyyntiehtoihin (SME 2024). Tutustu uusiin ehtoihin tarkemmin täällä.
Väppi-äppi on puhelimessa toimiva energiasovellus Väreen asiakkaille, jonka avulla onnistuu kätevästi niin sähkönkulutuksen seuranta, sopimusten hallinta kuin sähkön hinnan tutkailu. Väppi auttaa säästämään sähköä!