Oletko etsimämme Growth Marketer?

Hallitsetko maksetun mainonnan salat ja datalähtöisen testaamisen? Haluatko oppia koko ajan uutta ja kokeilla hulluimpiakin ideoita? Olet etsimämme osaaja!

Hae paikkaa

Growth Marketer mahdollistamaan jatkuvan kasvumme

Etsimme datalähtöisestä, kokeilevasta ja nopeatempoisesta markkinoinnista syttyvää Growth Marketeria, jonka tehtävänä on kasvattaa myyntiä digitaalisissa kanavissamme.


Keitä olemme?


Väre on Suomen kapinallisin energiayhtiö, jossa työskentelee yli 40 asiantuntijaa myynnissä, markkinoinnissa, digitiimissä, tuotekehityksessä, taloushallinnossa ja salkunhallinnassa. Tehtävämme on varmistaa, että asiakkaamme saavat parhaat palvelut paitsi tässä hetkessä myös silloin, kun sähköautot ja älykodit ovat jo arkipäivää. Kehitys kehittyköön, mutta perusasioiden täytyy sujua kaikissa elämäntilanteissa ja -vaiheissa. Osana tiimiämme pääset vaikuttamaan tulevaisuuden energiapalveluihin ja kasvattamaan meidän yli 160 miljoonan liikevaihtoa entisestään.


Tältä arkesi meillä näyttäisi:


Tehtävässä etsit jatkuvasti uusia mahdollisuuksia asiakashankintaan koko ostopolulta, mutta keskityt taktisten kampanjoiden rakentamiseen ja optimointiin maksetun mainonnan avulla. Sinulla on jatkuva nälkä luoda uusia ideoita ja kykyä muuttaa ne testeiksi. Valitset oikeat mainosvariaatiot testaamalla mutuilun sijaan ja toimenpiteesi ovat aina mitattavia. Sinulla löytyy myös mielenkiintoa konversio-optimointiin ja kampanjaländereiden rakentamiseen.


Tehtävässä olet tärkeä osa kasvuhakkerointitiimiä, jolla on palo ylittää tavoitteet joka kuukausi ja pitää liiketoimintamme menestyksekkäänä. Tiimissä kaikki saavat äänensä kuuluviin ja pääsevät kokeilemaan hulluimpiakin ideoitaan, kunhan ne edistävät tavoitteisiin pääsemistä. Tiimin menestys on riippuvainen jatkuvasta kommunikaatiosta, ideoinnista ja tavoiteasetannasta liiketoimintojen kanssa, joten tehtävässä onnistuminen vaatii myös hyviä kommunikointitaitoja.


Mitä tarjoamme:


🤝 Vastuuta ja vaikutusmahdollisuutta


👑 Menestymistä kasvuhaluisessa, kapinallisessa ja datalähtöisessä energiapalveluyhtiössä, joka haastaa toimialaa ja muuttaa koko maailmaa


🧡 Huumorintajuiset, hauskat ja kannustavat työkaverit moderneissa toimistoissamme tai etäyhteyksien päässä


💡  Mahdollisuuden oppia koko ajan uutta ja suorittaa osaamistasi kehittäviä kursseja työn ohella


👍 Asialliset työsuhde-edut, kuten puhelinetu (iPhone 12 / Galaxy S21), kattava työterveyshuolto, lounas- ja liikuntatuki


Kaipaamme seuraavanlaista osaamista:



  • Vähintään 1-2 vuoden kokemus maksetun mainonnan kampanjoiden toteuttamisesta, mielellään mainostoimistossa

  • Facebook Ads, Google Ads ja Linkedin Ads osaamista

  • Datalähtöisyyttä ja kykyä hyödyntää verkkoanalytiikka

  • Kokemusta A/B-testaamisesta

  • Uteliaisuutta, halua kehittyä jatkuvasti ja voitontahtoa

  • Kokemusta CMS-järjestelmistä, kuten Wordpress ja kykyä luoda sillä sisältöä

  • Kaikki muu osaaminen on plussaa, kuten esimerkiksi kuvankäsittelytaidot. Roolissa pääset hyödyntämään omia kiinnostuksen kohteitasi ja vahvuuksiasi


Voit työskennellä mistä päin Suomea tahansa, mutta olet myös valmis matkustamaan kerran kuukaudessa (pidämme normaalitilanteessa kuukausipalaverit kasvotusten).



Tule työkaveriksemme energiseen joukkoomme!


Mikäli tämä on sinun seuraava työpaikkasi, lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen 7.3.2021 mennessä.


Voit tutustua meihin muihin Väreläisiin täällä.


👉 HAE PAIKKAA



Heräsikö jotain kysyttävää?


Lisätietoja tehtävästä sinulle antaa CDO Niko Pehkonen p. 044 541 3997:



  • ke 24.2 klo 14:00-16:00

  • pe 26.2. klo 14:00-16:00

  • linkkarissa milloin vain

Tällaiseen tiimiin pääset mukaan:

Meillä kaikki saavat äänensä kuuluviin ja pääsevät kokeilemaan hulluimpiakin ideoitaan, kuhan ne edistävät tavoitteisiin pääsemistä.

Meillä saa vastuuta ja vapautta sopivassa suhteessa, sillä tiedämme, että aina löytyy jotain parannettavaa. Sinuun luotetaan ja pääset mukaan muokkaamaan yleisiä toimintatapojamme.

Meillä nauretaan ja puhutaan muustakin kuin sähköstä, sillä eihän se ole kovin kiinnostava asia. Saat siis olla oma itsesi ja haluamme ehdottomasti kuulla, mitä söit lounaaksi ja mitä sarjaa olet viime aikoina katsonut liian monta jaksoa päivässä!