Tee
sopimus
tästä
Tee sopimus tästä

Asiakaspalvelumme sähköposti on ruuhkautunut

Asiakaspalvelumme sähköposti ja puhelinlinja ovat ruuhkautuneet, minkä vuoksi voit joutua odottamaan vastausta tavallista pidempään. Tarvittaessa voit jättää soittopyynnön.


Pahoittelemme tilannetta ja pyydämme ymmärrystä ja kärsivällisyyttä.

Hienoa, että te asiakkaat olette aktiivisia ja kiinnostuneita sähköstä. Tällä hetkellä yhteydenottoja on vain tullut niin paljon, ettei asiakaspalvelumme apujoukoista huolimatta ehdi hoitamaan niitä riittävän nopeasti. Pahoittelemme tilannetta ja pyydämme ymmärrystä sekä kärsivällisyyttä – teemme parhaamme tilanteen hoitamiseksi.


Löydät sähkösopimus- ja hintatietosi kätevästi Väppi-palvelusta!


💡 Mikäli asiasi on kiireellinen, voit olla yhteydessä chatissa tai puhelimitse. Varaudu kuitenkin normaalia pidempään jonotusaikaan.


💡 Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, suosittelemme ottamaan yhteyttä muutaman päivän kuluttua uudelleen.


💡 Sähköpostit käsittelemme niiden saapumisjärjestyksessä. 


💡 Mikäli asiasi koskee datahub-kirjettä, löydät aiheesta kattavasti lisätietoja täältä.

Asiakaspalvelun yhteystiedot ja usein kysytyimmät kysymykset

Näet sopimustietosi helpoiten Väppi-palvelusta

Väppi on henkilökohtainen energiavalmentajasi mobiilissa ja selaimessa, jonka avulla onnistuu kätevästi niin sähkönkulutuksen seuranta, omien sopimustietojen ja laskujen hallinta kuin myös lisäpalveluiden lisääminenkin. Sovelluksen avulla seuraat, optimoit ja pienennät helposti energiankulutustasi ja säästät selvää rahaa.


Väppi-sovelluksen saat käyttöösi Väreen sähkösopimusasiakkaana.