Tekoälyä hyödyntävä virtuaalinen asiakaspalvelijamme, Johan Helbotti, on asiakkaidemme käytettävissä verkossa.
Huomioithan nämä periaatteet käyttäessäsi Johan Helbottia, tekoälypohjaista chatbottiamme.
- Johan Helbotti hyödyntää vastauksissaan tekoälyä ja käyttää ainoastaan Väreen sille tarjoamaa tietoa, oppien samalla jatkuvasti lisää.
- Seuraamme botin toimintaa säännöllisesti, korjaamme mahdolliset virheet ja parannamme sen suorituskykyä jatkuvasti.
- Otamme vastaan chatbotin kautta tulevaa asiakaspalautetta ja pyrimme reagoimaan siihen nopeasti parantaaksemme palvelua.
- Jos botin vastaus ei vastaa odotuksiasi tai tarvitset lisätietoa, asiakaspalvelumme on aina valmis auttamaan.
- Tekoäly ei kerää käyttäjien henkilötietoja, mutta suosittelemme välttämään henkilökohtaisten tietojen jakamista sen kautta.
- Johan Helbotti palvelee asiakkaitamme verkkosivuillamme, jotka löytyvät osoitteesta vare.fi. Chat löytyy sivuston oikeasta alakulmasta ja osaa vastata kysymyksiisi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Selkeiden kysymysten esittäminen auttaa bottia antamaan parhaita mahdollisia vastauksia.
- Tavoitteenamme on parantaa asiakaspalveluamme tekoälyn avulla. Johan Helbotti on käytettävissäsi vuorokauden ympäri.
Voit antaa palautetta Johan Helbotin toiminnasta sivun vasemmasta alalaidasta löytyvällä lomakkeella (vain desktop).